شرح امکانات “نرم افزار حسابداری قنادی،شیرینی فروشی،آجیل و خشکبار”

نرم افزار ماندگار برای حسابداری و انجام امور مالی قنادی و فروشگاه آجیل خشکبار که خواهان یک “نرم افزار حسابداری” جامع و یکپارچه برای قنادی یا فروشگاه آجیل میباشند.

در این “نرم افزار حسابداری” قنادی و خشکبار تمام امور ورود کالا،انبار و حواله و رسید،فروش،خرید ،امور صندوق و بانک،در آمد و هزینه،ثبت ضایعات،قیمت گذاری، گزارش سود و زیان تا ترازنامه آزمایشی بصورت کامل دیده شده است.

از خواص این نرم افزار برای “حسابداری قنادی و خشکبار,شیرینی فروشی”  میتوان گفت که نرم افزار میتواند در سه حالت فعالیت نماید.کاملا اتوماتیک ،دستی و یا ترکیب دو حالت  در حالت اتوماتیک نرم افزار حسابداری تمام سندها را بصورت اتوماتیک ثبت و تایید مینماید. کنترل و جلوگیری از خطا تا بالاترین حد امور حسابداری قنادی و شیرینی فروشی بصورت کاملا اتوماتیک ثبت میگردد. البته این موضوع قابل ذکر میباشد که در این نرم افزار حسابداری قنادی کدینگ بصورت کامل در سیستم چیده شده است ولی حسابدار نیز میتواند در صورت صلاحدید در آن تغییر ایجاد نماید.

امکانات نرم افزار برای  انبار داری قنادی و خشکبار به این شرح میباشد:

امکانات و توانایی های این نرم افزا ر حسابداری برای قنادی و خشکبار به گونه ای طراحی شده که کاربر بدون دانستن حسابداری نیز بتواند امور روزانه خود را کاملا به اتمام برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با بخش فروش نرم افزار ماندگار تماس بگیرید تا کارشناسان ما علاوه بر مشاوره تلفنی  اطلاعات بیشتری را برای شما ارایه نمایند 02126408304

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *