راهنمای قدم به قدم طراحی سایت برای فروش آجیل و خشکبار و اتصال آن به نرم افزار حسابداری

امروزه بدون داشتن سایت و محلی در فضای مجازی برای معرفی فروشگاه ،برند و محصولات بسیاری از مشتریان را ازدست خواهید داد و از بازار رقابت نسبت به رقیبان عقب میمانید.

پس لازم است برای فروشگاه خشکبار و آجیل خود و برای افزایش فروش آجیل و خشکبار در فضای مجازی سریعا اقدام به حضور در فضای مجازی و داشتن یک سایت نمایید.

اما اینکه چطور باید شروع کنید و برای طراحی سایت فروش آجیل و خشکبار به چه امکاناتی نیاز است نگران نباشید در هر حال تخصص شما اینگونه مسایل نبوده و قرار هم نیست برای ورود به فضای فروش آنلاین چیزی خاصی را فرا بگیرید ،ما قصد داریم در این مقاله آموزشی برای شما بگوییم چه کارکنید تا به یک فروشنده معتبر آجیل و خشکبار آنلاین در اینترنت تبدیل شوید.

ما بوسیله نرم افزار فروش و حسابداری ماندگار که یکی از نسخه های آن بصورت خاص برای قنادی و خشکبار طراحی گردیده است و با توجه به سابقه 21 یکسال در زمینه فروش پشتیبانی این نرم افزار به قنادی و فروشگاه های خشکبار توانسته ایم  با توجه به شناخت حوزه کاری شما سایت اینترنتی برای فروش محصولات شما به گونه ایی طراحی نماییم که دارای این امتیازات خاص باشد:

سایت بصورت کامل تمام امکانات.ثبت نام مشتری.فروش وتسویه خرید شیرین و آجیل را در سایت اینترنتی را دارا میباشد .

سایت بصورت لحظه ایی و آن لاین به نرم افزار داخل قنادی و فروشگاه آجیل و خشکبار متصل است و با تمام امور موجودی کالا و امور حسابداری کاملا در ارتباط میباشد.

کالا ها در سایت با تمام مشخصات و توضیحات به همراه قیمت برای مشتریان وجود دارد و بمحض انتخاب و خرید توسط مشتری نرم افزار آنرا در داخل قنادی و فروشگاه آجیل و خشکبار شما اطلاع میدهد و فاکتور آن چاپ و آماده ارسال میگردد.

شما میتوانید از حالتهای مختلف تسویه مثل  تسویه کامل در سایت و یا تسویه در محل و یا پرداخت پیش پرداخت اقدام کنید.

تمام مشتریان بعد از ثبت نام اطلاعاتشان در نرم افزار نیز ثبت میگردد.

این سایت براحتی بروی موبایل مشتریان نیز قابل استفاده است.

مشتری میتواند براحتی شیرینی و یا آجیل خود را انتخاب نماید و حتی برای شخصی دیگر در آدرسی دیگر بعنوان هدیه ارسال شود

و امکانات مختلفی دیگر که میتواند فروش بیشتری برای شما به ارمغان آورد و سایت اینترنتی شما را در بین تمام سایتهای دیگر شیرینی فروش و آجیل فروش متمایز گرداند….

ما آماده مشاور و انجام تمام امور راه اندازی ،طراحی و پشتیبانی سایت را برای فروش انواع شیرینی و آجیل و خشکبار شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای داشتن سایت فروش اینترنتی شیرینی و آجیل با بخش فروش تماس حاصل فرمایید02126408304

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *