امکانات نرم افزار ثبت سفارش کیک و شیرینی برای قنادی و شیرینی فروشی ها بصورت دیجیتال و بوسیله کامپیوتر ،لپ تاپ ،تبلت

برای معرفی انواع کیک و شیرینی در قنادی و شیرینی فروشی برای مراسم تولد،جشن ازدواج،مراسم های مختلف دیگر برای مشتریان امکانات خاصی را فراهم آورده ایم که میتوانید محصولات خود را در گروه های مختلف مثل:

و گروه های دیگری که طبق نظرتان میتوانید ایجاد نمایید و مشتری بروی کامپیوتر ،تبلت و یا در سایت اینترنتی شما مشاهد و انتخاب نماید.

در نرم افزار ماندگار برای ثبت سفارش شیرینی و کیک یک فرم خاص وجود دارد که براحتی بعد از انتخاب کیک توسط مشتری میتوانید تمام اطلاعات را وارد نمایید

و….. که باعث میگردد کار ثبت و تحویل سفارش کیک و شیرینی به راحتی و بدون اشتباه انجام گیرد.

در آلبوم دیجیتال میتوانید عکس اضافه و یا حذف نمایید و برای هر عکس نام ، کد و توضیحات مختلفی از قبیل حداقل وزن برای سفارش ثبت نمایید.

نرم افزار ماندگار میتواند این سفارش را برای قناد شما چاپ و یا بروی یک مانیتور در قسمتی دیگر به افراد و کارکنان شما برای ساخت و آماده سازی نمایش دهد.

نرم افزار ماندگار علاوه بر سیستم فروش و حسابداری و ثبت سفارش برای شیرینی فروشی و قنادی ها دارای بخش باشگاه مشتریان نیز میباشد که از طریق آن میتوانید زمان آماده شده و آماده تحویل شده سفارش را بصورت اتوماتیک از طریق پیامک به مشتری اطلاع دهید.

اگر سایت اینترنتی نیز برای قنادی و شیرینی فروشی خود داشته باشید میتوانید نرم افزار سفارش کیک و شیرینی ماندگار را در سایت هم راه اندازی نمایید تا مشتریان شما از طریق سایت اقدام به سفارش کیک، شیرینی و آجیل نمایند.

برای آشنایی بیشتر با نرم افزار فروش و حسابداری قنادی و شیرینی فروشی ماندگار اینجا کلیک نمایید.

برای آشنایی بیشتر با امکانات سایت فروش اینترنتی و آنلاین برای قنادی و شیرینی و آجیل اینجا کلیک نمایید.

و برای مشاوره و راهنمایی بیشتر میتوانید با بخش فروش تماس حاصل نمایید 02126408304

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *