نرم افزار فروش و حسابداری برای قنادی ، آجیل و خشکبار

گروه نرم افزار ماندگار با سابقه 21 ساله در امور مکانیزاسیون قنادی و فروشگاه آجیل و خشکبار با تکیه بر تجربیات خود توانسته نرم افزار و سخت افزارهای مناسب برای شیرینی فروشی ها را ارایه نماید.

بحث امور فروش، صندوق، ترازوها، مراحل سفارشات مشتری، بحث امور مالی و حسابداری، انبار و سیستم تولید همگی در این نرم افزار بگونه ایی طراحی گردیده است که تمام امور بصورت اتوماتیک انجام گردد و نرم افزار با کنترلهای متنوعی که در قسمت فروش و ترازو داران دارد از بروز خطاها جلوگیری نماید.این نرم افزار در قنادی های معتبری در ایران نصب و در حال استفاده میباشد.که رضایت آنان باعث اعتبار این نرم افزار در این صنف گردیده است.

علت اینکه بیشتر قنادی ها و شیرینی فروشی های کشور بدون سیستم نرم افزر میباشند و یا دارای یک سیستم ضعیف که در حد صندوق فروش میباشند به این علت است که استانداردهایی که لازمه یک قنادی میباشد در نر افزار رعایت نشده است. شما باید به این نکته توجه نمایید که نرم افزار باید کاملا اتوماتیک باشد چون از مدیر و صندوقداران و کاربران نرم افزار نمیتوان انتظار داشت که به حسابداری و کار با کامپیوتر مسلط باشند و این نرم افزار است که باید تمام امور را بصورت اتوماتیک و هوشمند به عهده بگیرد و مدیر و کاربران را برای رسیدن به مقصد اصلی همراهی نماید.

اگر در زمان تهیه ترازو . صندوق فروش و نرم افزار با یک گروه زبده و آشنا به امور قنادی و شیرینی فروشی مشورت نمایید پس در هنگام خرید به گونه ایی تصمیم میگیرید که تمام وسایل با نرم افزار همخوانی ارتباط داشته باشند و این اتفاق باعث مکانیزه شدن فروشگاه شیرینی و آجیل شما میشود.

بسیار دیده ایم که به اشتباه ابتدا ترازو ها و صندوق خریداری شده و سپس تصمیم به خرید نرم افزار گرفته اند و نتیجه آن را در اکثر قنادی و آجیل فروشی ها شاهد میباشید.

از مکانیزه شدن یک قنادی میتوان به این نتایج کلی رسید :

و وقتی تمام این امور بدون اشتباه و همراه با سرعت انجام گیرد پس امکان پیشرفت و توسعه کار مهیا میشود.

ما با افتخار از کارکرد و سابقه این نرم افزار و تجربه 21ساله در امور مکانیزه نمودن قنادی و فروشگاه آجیل و خشکبار آماده ایم همراه شما برای تحقق این اتفاق خوب باشیم.

برای آشنایی بیشتر با نرم افزار قنادی ماندگار اینجا کلیک نمایید و برای آشنایی با امکانات نرم افزار فروشگاه آجیل و خشکبار  میتوانید اینجا کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در بخش فروش تماس بگیرید02126408304 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *